KinderSummerCamp

“Ein Haus aus lebendigen Steinen” war das Thema des diesjährigen Summer Camp für Kinder. Eine Woche lang wurde gebastelt und gespielt, außerdem gab es Ausflüge in den Knocksink Woods Park bei Enniskerry (mit Bau einer Hütte am Bach) und in St. Stephen’s Green. Die Gesamtleitung hatte Vikarin Mariesophie Magnusson. Die Bilder zeigen zwei “lebendige Steine” sowie einen Teil der Gruppe in St.Stephen’s Green.

P1080509 Kopie

P1080581 Kopie

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s